h1

Nem nagy szám

2007/09/16

hu
Ami sok, az sok! Nem követelem meg az állandó hálálkodást népes családomtól a változatos, egészséges, fantáziadús ételekért cserébe. Nem sértődöm meg, ha nem dicsérik meg a vasárnapi menüt és nem borulnak le nagyságom előtt a délutáni sütik és az illatozó kenyerek miatt. Tudom én úgyis, mi sikerül jól, mi rosszul vagy éppen közepesen és tudom azt is, hogy ők tudják, nem miattuk csinálom (azért értük igen), hanem azért, mert imádom. (Mindazonáltal időnként megfenyegetem őket, hogy áttérek a makramézásra.)

De amikor a kedves kolléganő által ismertetett vonzó kiflik gyártása közben gyermekeimet összekiabáltam, mert úgy ítéltem meg, hogy nem csupán a végeredményt kellene befalniuk majd, hanem az időközi lenyűgöző látványban is részesülniük kell, csalódnom kellett, mivel szőke tündérünk igaza teljes tudatában jelentette ki: “Nem nagy szám!” A befalásban sarkított véleménye szerencsére nem akadályozta meg…

mascarpones dios kiflik

uk
Enough is enough
It’s not much I expect. I don’t demand worship, not even gratitude. I know my worth. But “No big deal, Mum” when I prepare this dream of a teatime treat is definitely not what I can handle.

3 hozzászólás

  1. Pont a minap állapítottam meg, hogy, hogy ezek itt hogy el vannak kényeztetve.
    Lehet, hogy én tényleg makramézok inkább :)


  2. Tudod, csak az a baj, hogy hiába fenyegetőzök ezzel, ezek itt tudják, hogy semmi félnivalójuk nincs a makramétól.


  3. Tudom én, persze, hogy van ez. Mert ezek itten, ezek is tudják, hogy nekem is csak a szám jár.



Vélemény, hozzászólás?

