h1

Eredmény:hirdetés 1.0

2007/12/10

hu

sorsolás 2A főnyeremény megütésére kiírt nyereményjáték az eredményhirdetéssel ér véget. Az eredmény közjegyző által ugyan nem hitelesített, viszont több párnyi gyermekszem által ellenőrzött folyamat során jött létre. A véletlenszámgenerátorunk (= kislányom sapkája) alkalmazásával és a “berendezés” tulajdonosának közreműködésével kialakult nyertesek tehát a következők.

sorsolás A fődíjat phzs-t nyerte, kívánjuk, hogy jövő éve összes napját a Good Food naptárja derítse fel.

A két darab vigaszdíj Zsuzsáé és fakanálé, utóbbinak javaslom a heves lottózást, vagy augusztusi éjszakákon hullócsillag-bámulást, avagy aranyhalfogást.

Amint a szerencsés érintettek email-címemen (tintaleves kukac yahoo pont com) közlik velem a közlendőket, küldöm nekik a küldendőket. És ígéretet teszek arra, hogy ilyen a jövőben is lesz! Már csak az erőforrások környezetileg fenntartható felhasználása érdekében is…

Köszönet Szindbádéknak a nyereményjáték ötletéért!

uk
And the winners are … the above mentioned lucky Hungarian gastrobloggers.

8 hozzászólás

  1. Felderítetted a napomat! Puszilom a kislányod.


  2. phzs – Örülök! Átadom!


  3. Gratulálok a nyerteseknek!


  4. Huh, hah, nyertem? Jajj de jó! Ez most nagyon rám fért! :)

    A sorsológép nagyon profi! :))


  5. én is örülök nagyon!:)


  6. Sziasztok és gratulálok én is a nyerteseknek! Fiam ma kérdezte meg, hogy mikor lesz megint a Tintalevesen nyereményjáték, úgyhogy lesz még ilyen!


  7. Kedves Eszter! Megérkezett a csomag, nagyon köszönöm!
    A jó kívánságokat szintúgy, én is kívánok nektek boldog ünnepeket!
    (ma beugrottam Treehuggerhoz, megvan még a Delia meg a Nigella Bites is)


  8. Szia Zsuzsa! Hu, megkönnyebbültem, akkor már csak fakanálnál kell a postának kitennie magáért. Treehuggernál én is voltam, de megkegyelmeztem Deliának és Nigellának.



Vélemény, hozzászólás?

