h1

Karácsony ’07

2007/12/24

xxxxxxxmas

5 hozzászólás

  1. Boldog Karácsonyt!!


  2. Eszter, pár napja küldtem e-mailt, megkaptad?


  3. Én meg írtam ide bele, hogy megdobtalak egy kérdezőssel, hová lett?
    És kegyed?


  4. Franci – Köszönöm és most már csak boldog új évet kívánok, meg sok szép buékot!

    Zsuzsa – Immár válaszoltam is.

    Cserke – Nem tudom, hová lett, én magam a nem-gasztro jellegű újévi fogadalmaim keretében nem dolgozhatok éjszaka többé, amit a tintaleves is erősen megszenved, még nem tudom, hogy lesz. Kérdezőst köszi, visszatérek rá.


  5. […] labdát viszont lepasszolom Eszternek,  és […]



Vélemény, hozzászólás?

