h1

Jópofa tál

2008/01/30

hu
Nem gondolom, hogy ha felvágok egy csomó narancsot, megszórom fahéjjal és kevés mézet csorgatok rá, akkor ezt közzé kéne itt tenni, kizárólag Cserke kedvéért mutatom meg a jópofa tálat, amelyet kenyérsütési célzattal vettem, de kiválóan mutat benne a marokkói (ihletésű) narancssaláta is. Több jó tulajdonsággal a saláta a maga részéről nem bír, mert a család férfitagjai szerint “gejl”, ami egyáltalán nem igaz, de legalább megehettem én az egészet.

marokkoi narancssalata

uk
A Moroccan inspired orange salad as an excuse to show off this new dish originally bought for bread-baking.

9 hozzászólás

  1. Nem tudom, milyen lehet a saláta, az abrosz(?) viszont gyönyörű!


  2. Én ezt néztem már, mert nagyon tetszett, de hőálló vajon?
    És meghatódva nyugtázom, hogy csak most, csak itt, csak nekem:)


  3. És hol lehet beszerezni a jópofa tálat? Mikor próbálod ki, Eszter?


  4. Nem akarom elkiabálni, de mostanában sikerül kommentelnem. :)


  5. Látom a jövőt: ezentúl jópofa tálakról fogok írni és három összetevőből álló gyümölcssalátákról.

    Franci – A saláta isteni, az abrosz pedig szőnyeg.

    Cserke – Hát én nagyon elhittem a jelzést rajta, hogy hőálló és egy kenyérsütést már kibírt. Más kérdés, hogy kicsit fura kalapja lett a kenyérnek, de mindenképpen kéne még egy próba. Viszont közben annyi kenyér fogy, hogy valószínűleg meg kell vennem a hosszú formát. Csak Neked, csak itt, de nemcsak most!

    Zsuzsa – A négybetűs svédben, aminek sok hátránya van, de legalább ízlésük is. Kipróbálásról ld. fentebb. Igen, nekem meg a blogspoton sikerül mostanában, lehet, hogy ez valami blogmotoros szekértáboros háború? Más: mailt még nem írtam, de fogok!


  6. Eszter, take your time. :) Addig is, csemege került a kezembe, kölcsön kaptam Heston Blumenthal(a nagy konyhakémikus és FAT DUCK tulajdonos) Further Adventures in search of perfection c. könyvét. Zseniális, persze nem megfőzni. Na most, foglalkozik a fish pie-jal, egyből eszembe jutott a Te pályaműved. Csak ő 38 oldalon keresztül, igaz, vannak benne egész oldalas fotók. Csak a recept leírása 8 oldal. Kicsit több edényt piszkol, mint te, és 6 és 1/2 órát vesz igénybe az előkészület, 14 óra a főzés. :) Remélem, már nem morogsz a mosogatás miatt. :)


  7. Az jó, ha nem csak most:)

    Szerintem feltétlenül kérd meg Zsutsát, hogy mentse ki a receptet, mi az a kis előkészület, mindent a családért…


  8. Szőnyegnek még szebb!!!
    Nem lehet leenni és szép is marad!!!


  9. Zsuzsa – Hát így már mindjárt máshogy állok a fish pie-hoz. A család örülni fog.

    Cserke – Elég nekem az újévi fogadalmakat (nem) betartani, nemhogy még ez a 14 órás fish pie…



Vélemény, hozzászólás?

