h1

A jövőre nézve

2008/12/18

Alávaló és nemtelen eszközöket kívánok most felhasználni blogom folyamatosságának fenntartására: nyereményjátékot hirdetek! Igazán nem arról van szó, hogy nem történne az életemben gasztrovonatkozású esemény, élmény, rendezvény, csak most valahogy ezt sehogysincs időm írásba önteni. És ennek természetesen nem az én saját rossz időbeosztásom, szervezetlenségem, fantáziátlanságom az oka, csakis rajtam teljesen kívülálló körülmények. Pedig lenni mit megírni!
Novemberben jártunk a többek által már ismert és ismertetett Bábelben ebédelni, decemberben vacsorázni, jártam Kispesten, de nem ez a gasztroélmény, hanem az, hogy ott vettem egy csokiszökőkutat, amit viszont az első csokiklubon volt alkalmam először kipróbálni és annyira jópofa volt (erre ez a legmegfelelőbb jelző), hogy gyermekeimmel, barátaimmal és üzletfeleimmel is meg szerettem volna osztani az élményt. Ami egyébként a szüléshez hasonlatos, két előfordulása között elég hosszú időnek kell eltelnie, hogy az ember ismét vállalkozzon rá. És most nem a parttalan csokizabálásra gondolok, mert az bármikor megy, hanem a berendezés elmosogatására.
Meg kell emlékeznem életem első GBT-jéről, ami nagyon klassz élmény volt, azóta is többször gondolok vissza az ott folytatott beszélgetésekre, ismerkedésekre. És fogadjunk, hogy kevesen kaptak olyan ajándékot, aminek láttán a gyerekei is elismeréssel csettintettek. Okostojás éles elméjével kianalizálta a blogomból, hogy számomra fontosabb a “tinta”, mint a “leves” és találó ajándékul egy szókirakót választott.
Sokszor aludtam el Nemisbéka receptversenyével gondolataimban, a végén azonban csak a jobb időbeosztással élők pályamunkáit csodálom.
Folytathatnám még a felsorolást arról, mit nem végeztem el az utóbbi időben, ám ettől most megkímélem a nyájas olvasót, inkább lássuk, mit lehet itt nyerni.
Idén is a Good Food jövő évi naptárát bocsátom a köz elé, amelyet ezúttal már előfizetőként kaptam tele szép képekkel és receptekkel.
A játékszabályok: aki szeretné megnyerni, írjon ehhez a posthoz megjegyzést teljesen szabad stílben és tartalommal. December 23-án a tavaly már bevált módon sorsolunk, így legalábbis virtuálisan már a fa alá helyezem a naptárt. Fizikailag pedig a két ünnep között adom fel, jó eséllyel az új évben már magához szoríthatja új gazdája. Jó játékot minden kedves olvasómnak!

16 hozzászólás

  1. Esetleg lehetne úgy is megoldani hogy mindjárt az első kommentelő kapja meg, nem???


  2. Akkor ezt mostan csúnyamódon bebuktam, mert a Piszke kolléganő beelőzött?:-)
    Pedig milyen jó is volna egy naptár! Egyébként 2009-es?


  3. Ide oldalra a lila csilumilu helyett lehet mást választani? Vagy ezt dobta a gép és fogjam be?


  4. ez nagyon mokas otlet °_°


  5. én is nagyon örülök, hogy végre személyesen is megismertelek!
    és ezt nemcsak a naptár miatt mondom:))


  6. Eszter, élmény volt Téged megismerni személyesen is:-)
    Ahogy megláttalak, valahogy tudtam, hogy csak te lehetsz!:-)))
    Időhiányt értem (ugyanabban szenvedek), de szívesen olvasnálak sokkal gyakrabban…és ezzel nem csak én vagyok így:-)


  7. Ízbolygó kolleganőnek üzenem, hogy úgyis csak egyszer kerül bele a kalapba a neve, hiába próbálkozik mindenféle trükkökkel ;).
    Egyébként lehetséges, hogy egyszer hirtelen, váratlanul más jelet kapsz, velem már megtörtént (de az eredmény sajnos két esélyes).


  8. Nagyon viccesek vagytok, tkp ezt kellett volna kérnem: poénos kommentet, de magatoktól is rájöttetek. Nyugi, az én kommentem nem lesz benne a kalapban. Csak így tovább!


  9. Új kommentelők is jelentkezhetnek?

    Elolvastam a tavalyi beírásokat miheztartás végett, írtátok, hogy milyen drága Magyarországon a külföldi gasztroújság; na én pont tegnap néztem Békéscsabán 2 helyen, az egyikben egyáltalán nem volt, a másikban volt 2 féle olasz nyelvű (azt sajnos abszolút nem értem), és egy német Lecker…tehát errefelé még sok pénzért sincs választék…

    Egyébként tetszik a blogod, és ezt nem (csak) a naptár miatt írtam:)


  10. és azt lehetne, hogy ha már úgy is Te voltál az angyalkám, akkor tarts ki még erre az évre és irányítsd a gyermek kezét sorsoláskor mondjuk felém?:):) és akarok még valami nyalósat is – én ahogy megláttalak, nem tudtam, hogy Te vagy, de ahogy meghallottalak, már biztos voltam benne:-) Sziporkázó humorod semmi kétséget nem hagyott bennem:)

    (a leghosszabb kommentért nem jár valami?:)


  11. Marcsi – Az új kommentelőket külön szeretettel várom, persze a régieket is! Az olasz újságok olcsóbbak, mert közelről jönnek, így a németek is, az angol nyelvűeket viszont mindenképpen bizonyos tengereken kell átalhozni, ami megdrágítja őket. Legalábbis ez a piaci magyarázat. Mert szabad piacgazdaságban élünk. Csak azért írom, mert erre állandóan emlékeztetnem kell magam.

    DP – Én még irányítanám, de a gyerekek, azok a legszigorúbbak. Jobbak, mint a közjegyző. Viszont erősen gondolkozom vigaszdíjakon. Tavaly is voltak és igazán megérdemlitek!


  12. Remélem, a tavalyi nyertest sem zárod ki…


  13. jajj remélem még nem késtem le semmiről! itt vagyok én is, hátha egyszer szerencsém lesz! egyébként örülök, hogy találkoztunk, és sajnálom, hogy nekem is hamar kellett távoznom, de nem kockáztathattam meg, hogy a máv ott felejtsen, mert akkor azóta is ott csövezhetnék a keletiben. bár amennyi finomság összegyűlt szombaton, lehet, hogy még ma sem halnék éhen a pályaudvaron! :)


  14. énis énis énis

    más:
    tegnap megpirítottam és ledaráltam a mogyorót, beszereztem a ricottát, szülinapi mogyorótortát fogok gyártani


  15. Sziasztok,

    gasztrobloggernek kell lenni ehhez a versenyhez…? bloggal nem rendelkező, ellenben blogolvasással rengeteg időt töltő huszonéves főzni tanuló pályázna. Indoklás:
    – a vasárnappal kezdődő hetekért teljesen odavagyok! :)
    – falfelület hiánya nem akadály! BÁRhová kitenném, ha a konyhába már nem férne (olvastam a tavalyi főnyeremény kiválasztásáról) – pl. a spejz ajtajára, ahol most még év végéig egy Bogyó és Babóca-naptár lóg, egy kétéves lányka örömére. Tök jól nézne ki!


  16. Itt aztán senki nincs kizárva, különösen a nem-gasztrobloggerek (azaz normális emberek), különös tekintettel a hetet vasárnappal kezdőkre:) Már csak hármat kell aludni a sorsolásig!



Vélemény, hozzászólás?

