h1

Sorsoltunk

2008/12/23

A múlt héten meghirdetett karácsonyi nyereményjáték a sorsolással véget ér. A játékba való beugrót jelentő kommentek annyira levettek a lábamról, hogy három különdíjat is kisorsoltunk egy teljesen autentikus Mikulás-sapkából.

fődíjat, azaz a Good Food 2009. évi falinaptárát nyerte: Piszke

Különdíjak:
A delicious. novemberi számának mellékletét képező és a lap 2008-as számainak legjobb receptjeit tartalmazó válogatást nyerte: Ízbolygó

A Good Food novemberi számának mellékletét képező Gordon Ramsay receptfüzetke Marcsié

A Good Food októberi mellékleteként érkezett Easy one-pots című receptfüzetet nyerte: Doctor Pepper

A nyerteseknek örömmel gratulálok és kérek tőlük a tintaleves kukac yahoo pont com címre egy levelet a postacímükkel. A tavalyi nyeremények közül “csak” egy kallódott el, úgyhogy reménykedjünk.

Minden kedves  tintaleves-olvasónak boldog Karácsonyt kívánok!

8 hozzászólás

  1. Hohohohóóóó! De jóóó! Köszönöm!

    Majd írom a címet mailben.

    Nagyon boldog karácsonyt Nektek is!!

    dp


  2. Váááá!!! Ez ám a karácsonyi meglepetés! Nagyon köszönöm! Bár nem ezért kommenteltem/vicceskedtem:-)))
    Boldog Karácsonyt kívánok még1x!


  3. Juhééééé! Nem is gondoltam volna, de kellemes meglepetés:) Köszi, mail megy…

    Ja, és megsütöttem múlt héten a szülinapomra a mogyorótortát (mogyoróból). Eszméletlenül finom volt, köszi!


  4. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Megérdemelten nyertem!!!:))))


  5. Köszönöm! És Boldog Karácsonyt, csak közben a család berontott a diadalkiáltásomra és magyarázkodnom kellett…


  6. Kedves nyertesek, örülök, hogy ilyen örömet szerzett a nyeremény. Piszke tényleg megérdemelten nyert, annyit dolgozott ebben a hónapban értünk, hogy csak na!


  7. kedves Eszter, dobtam Neked körkérdést. Íme: http://starfokker.blogspot.com/2009/01/mit-olvastam-2008-ban_13.html

    Remélem van kedved játszani kicsit:)


  8. Kedves Starfokker, igazán köszönöm a bizalmat, amire a körkérdések megválaszolása terén nem nagyon szolgáltam rá, de igyekszem!



Vélemény, hozzászólás?

