h1

Átadás-átvétel

2009/04/16

Éppen egy hete történt az én Segítsüti-átadásom, így már Marcsié a Segítbrownie és a köszönetem azért, hogy támogatta akciónkat.
Nagyon örültem, hogy a sokszori egyeztetés és levélváltás után még Húsvét előtt sikerült átadnom a brownie-t. Nem mintha az valódi húsvéti süti lenne, jó lett volna az akár Pünkösdkor is, de szerencsére addig nem tartott az egyeztetés.
Azért nem volt könnyű összehozni és nem voltam elégedett magammal, az állandó időhiánnyal és rohanással. Ráadásul még soha életemben nem izgultam ennyire a sütés kimenetele miatt és pontosan azokat a fordulatokat vizionáltam, amilyenekről fakanál ír, mert nyilván ilyesmi történik, ha az ember nagyon igyekszik és ki akar tenni magáért. A brownie lehetett volna márványosabb (ez ennek a bestének a problematikus pontja), de sikerült beletennem minden hozzávalót és külsőleg rendben lévőnek tűnt, ízre ezt az adagot természetesen nem kóstoltam, de mivel az akció kezdete óta ez volt a harmadik (vagy negyedik?) tepsi márványos brownie-m, feltételezem, hogy Marcsi nemcsak udvariasságból írta, amit aztán írt.
Akivel kora reggel (nyolc óra az nekem kora reggel, na) találkoztunk a Blaha Lujza téri aluljáróban. Korábban megbeszéltük, hogy rajta milyen színű ruha lesz és én milyen alkalmatosságban szállítom a nyereménytárgyat. Amely mellé elhelyeztem pár üveg befőttet, amit első találkozáskor elég merész ajándékozni, de úgy okoskodtam, ha a sütit hajlandónak mutatkozik megenni, akkor megbízik egyéb konyhai termékeimben is.
Örültem a találkozásnak egy igazi olvasóval, pedig nem is az én olvasóm, más kollégáktól kalandozva jutott ide és a brownie-hoz. Marcsi, gyere máskor is és köszönöm Neked a Segítsüti támogatását!

4 hozzászólás

  1. Eszter, hogy stílusosan fejezzem ki magam: mákod van, hogy minden klappolt!:)) És pontosan ez volt az oka szerintem is a bakinak, hogy túl jót akartam sütni.


  2. Amikor olvastam a beszámolódat, nagyon elcsodálkoztam, hogy tudtad leírni minden előzetes félelmemet.


  3. A barackot egy ültő helyemben megettem. Akartam én hagyni a férjemnek, de túl későn jött és valahogy addigra elfogyott ;))
    A süti meg nem érte meg a húsvétot, asszem én is felveszem a repertoárba, mert mindenkinek nagyon ízlett :)


  4. Örülök, hogy a többi cucc is tetszett! Jó sütögetést kívánok, Marcsi!



Vélemény, hozzászólás?

