h1

Nyári napló X.

2009/08/07

Paradicsompasszírozó és befőttesüveg után kutatok, amiket minden bizonnyal másutt kéne keresni, mint a mammut1-ben, de ennek is van haszna, mert a fent említettek helyett találtam egy Vom Fass-boltot, amely a Bécsi útról költözött ide. Valószínűleg jól tette, mert bár sokat hallottam erről a cégről az utóbbi időben, mégsem mentem el oda. Próbaképpen vettem egy kis mangós balzsamecetet és szarvasgombás olivaolajat. Előbbit még sosem kóstoltam, csak dicsérték már nekem, utóbbit N-től kaptam és rejtélyesen hamar elfogyott annak idején.

2 hozzászólás

  1. https://ssl.teszvesz.hu/item655361576_paradicsom_passzirozo.html

    Ilyet láttam ma 1750 Ft-ért sárgában. Nekem régen a másik típúsú volt. Ez nem tudom, mennyire jó.


  2. Köszi, Zsuzsa, utánanézek ennek is.



Vélemény, hozzászólás?

