h1

Nyári napló XV.

2009/08/24

Panaszkodtam a paradicsompasszírozó miatt? Macerás a paradicsomhámozás? De legalább van látszatja. A polcon glédában áll a paradicsomszósz, ketchup, chiliszósz. De a savanyúság! Az egy tragédia. A család két napja gyöngyhagymát és fokhagymát pucol (az egri piacon árulta egy makói ember), én az egész napomat a konyhában töltöttem és mi az eredmény??? Négy üveg padlizsán-paprika-gyöngyhagyma, két üveg csillagtök-fokhagyma és két üveg gyöngyhagyma. Lesújtóan szaporátlan.

2 hozzászólás

  1. Szerintem te hős vagy. Holnap én is megyek a piacra paradicsomért. ajaj!


  2. Gabi – Majd a családomat ideirányítom, ha kétségek merülnek fel hősiességemet illetően. Köszönöm!



Vélemény, hozzászólás?

