h1

Tavaszi nyereményjáték

2009/03/23

A címben szereplő két dolog közül a nyereményjátékot tudom garantálni, a tavasz egyelőre várat magára. Annál nagyobb szükségünk van a közérzetjavításra, amelyhez az Olive áprilisi számát ajánlom fel. És mivel a példány eredeti londoni vétel, jár hozzá néhány extra holmi is, tehát érdemes kommenttel jelentkezni a nyereményért. Ahogy a korábbi nyereményjátékokon, most is lesznek vigaszdíjak, egy darálthúsos és egy csokis receptfüzet. Ez a két füzetke van egyébként az újság mellett. A fentiekből kiderül, hogy valaki két példányban kapta meg az áprilisi Olive-ot, de sebaj, ez gasztrobloggeréknél könnyen rendezhető “probléma”.
Külön szeretném felhívni a nem gasztrobloggerek figyelmét a lehetőségre, ne tétovázzanak írni, ha érdeklődéssel forgatnának egy angol nyelvű gasztroújságot szép képekkel, receptekkel és étteremajánlásokkal. Bevallom, hogy elgondolkodtam a nekik dupla esélyt adó sorsoláson, de aztán mélyen demokrata lelkületem ezt az ötletet elvetette. Mindazonáltal szeretném, ha hangjuk hallhatóvá, pontosabban jelenlétük láthatóvá válna a gasztrobloggerkollégák mellett.
Tehát a játékszabályok:
1. Aki ehhez a poszthoz kommenttel jelzi jelentkezését a játékra, az bekerül a sorsolásba.
2. Sorsolás: március 27., péntek
3. A nyeremények eljuttatását emailben lelevelezzük a szerencsésekkel.

35 hozzászólás

  1. Jelentkezem! Jelentkezem!


  2. már itt is vagyok! különösen az extra holmik érdekelnek :))


  3. Szia, én is jelentkeznék :))
    Köszönöm!


  4. én is szeretnék jelentkezni, hátha:) kösziiii


  5. … pedig azt hittem, én leszek az első. Így lecsúsztam már mindenről, az előző játékból kiindulva! :P


  6. Jelentkezném én is, hátha kedvez a szerencse :-)
    Niki


  7. Én is próbálkozom :)


  8. Nem mondom, nagy itt ma a forgalom! :)


  9. Én is jövök. Emlegetett itt valaki egy kis csokit?


  10. wow-wow, én is jelentkeznék:)


  11. Én is csatlakoznék a prominens társasághoz! Tombolán még életemben nem nyertem, de hátha…:)


  12. Ki nem hagynám! :))


  13. hoppá hoppá, hát ki nem maradnék belőle! most nem kell vicceseket írni?:):)


  14. Nálad szeretek jelentkezni…vajon miért:))


  15. En is szivesen vennem…


  16. Valahogy idáig olyan kis szégyenlős voltam. De kezdem levetkőzni.


  17. Jelentkez, jelentkez!


  18. Szeretnék jelentkezni! :))


  19. Csendes olvasóként jelentkeznék!


  20. Probalkozom!
    Koszonettel, Karesz!


  21. első hozzászólásom a kedves biztatásra. szeretem a blogodat.


  22. én is érdeklődéssel forgatnék egy angol nyelvű gasztrolapot
    nem blogger-alika


  23. Én is! Én is! (gasztroújságból sosem elég, mint tudjuk.)


  24. hát ez megint olyan vicces, mint a pasis poszt nálam.. ennyi komment:):):) egy íráshoz?!:):)


  25. Én is,én is!


  26. Szia, Eszter!
    Eating out at home-témakörben is jó lenne fejlődni – itt a szakirodalom……. Tök izgalmasak ezek a játékok! Kösz, hogy kitalálod őket!
    U.i.: Tavaszi sapiból sorsoljatok :)


  27. Ja Doki, én se a nyereményért kommentelek! :P Sőt a téliért se azért, de jó volt megnyerni :D


  28. Énisénis!


  29. Én már megint itt vagyok. Egy nyerő és egy nyeretlen kör után az esélyeim ismét jobbak…


  30. Én is jelentkeznék!


  31. Ugye még nem késtem el a jelentkezéssel? eddig még nem gasztroblogger


  32. Nagyon szeretnék nyerni, jelentkezem olvasódként:)


  33. Szia!

    Én is jelentkezek! :)


  34. Egy ujabb jelentkezö a jatekra. ha mar nem gasztrobloggerkent is lehet ra jelentkezni :-)


  35. Én is csak olvasó vagyok,de azért megpróbálkozom megkísérteni Fortunát:)



Hozzászólás